środa, 29 kwietnia 2015

Ile kosztuje lekarz?


Ile kosztuje lekarz?
Oto cena:

Patrz rysunek i podliczyć można :)



+ 12 lat nauki od liceum i studia i praktyk (świątek piątek czy wakacje) + staż i dalsza nauka do specjalizacji, a po też przecież na bieżąco trzeba być:)
+ nie dodam ceny, bo i tak nie zliczę , za wszystkie kserówki, notatki, giełdy i zakupione książki. Na 5 roku co najmniej miałam biblioteczkę za kilka tysięcy. Ale ciii,  bo jeszcze złodziej mnie okradnie...
+ wiele ominiętych imprez, zabaw, randek etc etc.
+stresy ciągłe- jak nie kolokwia, to egzaminy, to staż, to LEK, to praca...
+niepewna praca.

Fajnie nie??
Czy więc warto???


Dziś nie wiem. Okaże się.

2 komentarze:

  1. Warto, bo jarasz się nowym stetoskopem. Czyli daje Ci to radochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stetoskop to nie wszystko. Owszem cieszę się. :) Bo zapracowałam na niego ciężko i za moje kupiłam:)

      Usuń